Looking For Anything Specific?

ads header

မဂၤလာပါ

မဂၤလာပါက်ေနာ္ဘေလာ့မေရးလိုက္ေရးလိုက္နဲ ့က်ေနာ္စာဖက္ပရိတ္သက္ေတြကိုအားနားလိုက္တာဗ်ာ..
က်ေနာ္မွာအခတ္အခဲေတြေၾကာင့္ပါဘေလာ့ေရးခ်င္လိုက္မ်ားဟိုဘက္ေတာင္လြန္ေနတယ္ဟဲဟဲ
က်ေနာ္ပိုင္သေလာက္ႏိုင္သေဘာက္ျပန္လဲတင္ျပေရးသားသြားပါမယ္လို.....
အိမ္က Wifi လိုင္းက လိုင္းအကုန္မိတာေတာင္ Gtalk တက္ဖို ေတာ္ေတာ္ဆုေတာင္းေနရဒါ
လိုင္းေတြက တအားကိုက်ပ္တယ္ဗ်မနက္ေစာ္ေစာ္ထပိေရးမွရ မယ္...နားလည္းေပးက်မယ္လိုထင္ပါတယ္
အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ.... အခုဆိုျမန္မာႏိုင္ငံက၀က္ဆိုဒ္ေတြလဲေတာ္ေတာ္ကိုေပါေနပါပိ၀မ္းသားတယ္ဗ်ာ..
.ျမန္မာလူငယ္လူၾကိးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုေရးလာၾကတယ္သိဒါတက္ေတြေစသနာအျပည္ေတြနဲ ့ကိုဗ်ာ...
က်ေနာ္လဲသူတို ့နားက ျပန္ေလ့လာသင့္ဒါေတြအမ်ားၾကိးပဲမိတ္ေဆြတို ့လဲေလ့လာႏိုင္ပါေစ။.

Post a Comment

0 Comments